Když někdo z internetových podnikatelů nezná pojem SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, je možné, že si tím nevědomky škodí. A určitě je mu to na škodu v případě, kdy nemá na svém webu takovou návštěvnost, jakou by tam chtěl mít. Protože když mu chybí na webu návštěvníci a nezná pojem SEO, neví vlastně, jak se onoho panujícího problému zbavit. Neví, jak si získat přízeň ze strany internetové veřejnosti, jak tuto oslovit, přilákat ji, získat si ji na svoji stranu a vydělávat na tom.
Je to prostě tak. Když si někdo zřídí web, aby na něm podnikal, potřebuje tu mít dost zákazníků, jenže ti mu sem nepřijdou, pokud neodpovídá jeho web kritériím vyhledávačů, a tudíž se v nich špatně umísťuje. S pomocí vyhledávačů totiž lidé v naprosté většině případů hledají na síti to, co je zajímá, a když je tu odkaz nějakého webu na místě, kde je k nenalezení, je to prostě beznadějné. A dokud se tento neposune vpřed, na pozici, kde je tento lidem něco takového hledajícím na internetu na očích, nebude tu úspěchů dosaženo.
A je to právě optimalizace neboli SEO, co zdokonaluje weby a činí je tak snáze objevitelnými.
A jak se tedy optimalizuje, aby se dosáhlo podnikatelských nebo klidně i nějakých jiných úspěchů? To se v ideálním případě zahájí tím, že se provede pro úspěch oné SEO (optimalizace) test, na základě kterého se určí, co a jak je třeba pozitivně změnit. Což dá rozum – když se má něco vylepšovat, musí se vědět, co to má být, aby se náhodou neopomenuly nedostatky a úpravami namísto toho nakonec nevzalo za své to, co je tu dobré.
A po takovém testu už je možná kvalitní SEO pro WordPress, jež se postará o to, aby byl web z pohledu internetových vyhledávačů co nejdokonalejší a aby ho tyto nástroje upřednostňovaly před konkurencí. Což je prvním krokem na cestě k větším a třeba i značným podnikatelským úspěchům.