- Netrapte se dál tím, že nejdou vidět!
Vlastníte také neviditelné stránky? Víme, jak na to! Mnozí klienti k nám přijdou a první co vysloví, je žádost o zviditelnění, protože mají špatnou zkušenost. Zabýváme se tématikou SEO a proto je pro nás samozřejmostí, abychom vaše internetové stránky zviditelnili.
Často mají klienti negativní zkušenost a to zejména proto, že se jim zdá, jako kdyby jejich stránky byly pro zákazníky či ostatní uživatele, neviditelné. Právě s tímto problémem se potýkáme velice často. Nemusíte se již ničeho obávat, vše napravíme a podíváme se na SEO https://www.seolight.cz/co-je-seo.
Internetové stránky mají v mnohých případech přinést zisk a tak je každému hned jasné, že mají za úkol dovést návštěvníky na váš web. Jenomže to musejí být mezi prvními ve vyhledávačích. A jak budou první? Podle správně zadaných klíčových slov. Od toho se vše odvíjí. Zákazník nebo jakákoliv jiná osoba, napíše do vyhledávače nějaké slovo, které ho zajímá, a podle toho se mu následně objeví stránky, které pak navštíví. Často jde o obchody, prodejny, zkrátka a dobře eshopy nebo v jiném případě o informační stránky, které mají za úkol informovat občany o základních informacích nebo o specifických vědomostech.
Seo faktory
Abychom v oblasti SEO mohli být úspěšní, budeme potřebovat nastavit správně vaše internetové stránky. Celá tématika tohoto oboru spočívá v mnohých systémech a parametrech a také zpětných odkazech, které se musí řádně nastavit, aby vše fungovalo tím správným způsobem.
- Co ovlivňuje SEO?
On page faktory
SEO analýza – provedeme analýzu vašeho webu. Zjistíme, kde jsou případné nedostatky a hrubé chyby okamžitě odstraníme, všechno vylepšíme, abychom mohli začít pracovat v řádném systému.
Návrh klíčových slov – návrh klíčových slov je velice důležitý. Jedná se o klíčová slova, která by měla zapadat do vašeho portfolia.
Off page faktory
Takzvaný linkbuilding tvoří zpětné odkazy na základě napsaných a námi dodaných článků.
PR články – nízká cena, ale za to velmi vysoký efekt. Jedná se o základní články.
Revoluční PR články – dlouhodobý efekt a kladný výsledek zaručen. Verze 2.0.
Tematické PR články – přesně na dané téma. Tematické PR články jsou obsahově rozdílné, protože se věnují konkrétnímu tématu.